Hallerimvarbenim alt açma bezine gerek yok. Ağız mendiline de. Zıbın, alt üst takım, şapka, eldiven ve çorap. Bir de battaniye yeterli olur. Bazı hastaneler bebeğe 2 kat giydiriyorlar çünkü minnoşlar doğunca çok üşüyor. 2 tane alt üst takım veya 1 alt üst takım, üzerine tulum da verebilirsiniz. Benim eşimden daha sonra ekstra bir kat daha istemişlerdi çünkü eşim ararken zorlanmıştı 😂