Kızlar size kimseye anlatamadığım Bi konuyu paylaşıp sizlerden fikir almak istiyorum… Benim bir kızım olacak… Eşim cinsiyetini öğrenmeden önce hep tek Bi isim söylüyordu… Bende karşı çıkmayıp ikinci ismide benim koyacağımı söylerdim… Neyse dün için birlikte sözleştik hediyelik magnet siparişi vermeye gittik.. Seçtik oluşturduk satıcı kadın isim ne yazılacak diyince ben eşimin de benimde istediğim ismi söyledim… Ordan eşim herkesin içinde sert bir tavırla sadece kendi istediği ismi söyledi bu olacak diye… Kadına siz ikisinide yazarmısınız dedim… Orda eşim eğer öyle yazılırsa bir kuruş ödemem nasıl olsa ben kimliğini öyle yazdırır geçerim dedi… Bende dedim benim istediğim isim de olmayacaksa hakkım helal değil diye… Ödemem almam falan diyince iyi dedim lanet olsun alma bunuda burnumdan getirdin diyip utana sıkıla kadına herkesin içinde abla kusura bakma vazgeçtik biz dedim çıktık… Ben şimdi bu adama ne diyim nasıl davranayım… O kadar sinirliyim o kadar üzgünümki size anlatamam… Dün ordan geldiğimizde beri ağlamaktan göz altlarım şişti… Neyim ben diyorum ne… Çocuğumun isminde bile hakkım yok düşünebiliyormusınuz… Oysaki onun istediği ismede karşı çıkmadım olsun dedim sadece yanınada şunu istiyorum dedim… Kendimi çok değersiz hissediyorum… Hele oradaki çifti görünce, kadın ne isterse adam sen bilirsin aşkım diyor.. O kadar zoruma gidiyor ki böyle durumlar… Ben bencil bir insan değilim hep eşimin fikirlerine isteklerine saygı duydum değer verdim… Ama sorsanız diyorki ona göre ben ne dersem o oluyormuş… İnanınki haketmiyorum bu davranışlarını…