Merhaba hanımlar 5+4 de gelmiştim bu uygulamaya şimdi doğum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür ❤️ İlk doğumum olduğu için tecrübesizdim 11 aralıkta gece nişanım gelmeye başladı sürekli olarak akıntı şeklinde gelmeye devam etti ertesi gün doktor kontrolüm vardı doktor 1 cm açılmamım olduğunu ister evde bekleyebileceğimi ister yatış verebileceğini söyledi eve geldim sancıları takip etmeye başladım ama canım çok tatlıymış 😂 akşam tekrar hastaneye gittiğimde açılma hala 1 cm di yatış yaptık ama yapmaz olaydık😂 suni sancı vermeye başladılar çok zormuş suni sancı ben dayanamayacak boyuta geldim dedim ben gitmek istiyorum eve 😅 suni sancıyı kapattılar açılma biraz daha ilerlediği için sancı geldikçe yürüdüm pilates topunda zıplamak da iyi geliyor en son öğlen 12 gibi baktılar açılma 9 cm di ıkınmaya çalış dediler ama yapamadım ben çünkü o an onu yapmaya bile kuvvet bulamadım yatağa nstye bağladılar o an tekrar ıkınmaya çalıştım motive ettiler sağolsunlar ebeler ☺️ Baya ıkındım ben bebeğin başı biraz geç kaydı aşağıya son kuvvetimle ıkındım bir 5 dk boyunca falan en son ebemiz saçlarını görüyorum hadi deyince nefes almayı unutmuşum ıkınırken 🥹Dur nefes al diye bağırdılar 😅 O ıkınmanın sonunda bebeğimi kucağıma verdiler :) 13 aralık 17 de giriş yaptığım hastanede 14 aralık 14.47 de bebeğimi aldım 🥰 40+6 da 4.150 gr 53 cm doğdu bebeğim ❤️🥰☺️ Bütün hamile arkadaşlarıma kolay sağlıklı doğumlar diliyorum ☺️