İkili test sonuçlarımın gayet iyi olduğunu söylemişti doktorum. Bu hafta(17) da üçlü veya dörtlü test yapacak mıyız diye sordum. Gerek yok detaylı ultrasonda gelirsin 21. haftada dedi. Test yapılması gerekmez miydi. İkili test yeterli oluyor mu her şey için ?