Mommy48 Kızlar ikili tarama testi sonucu 1:1201 çıktı ve ense kalınlığı 2,5 mm. Onun dışında herşeyin normal olduğunu söyledi doktor ama dna testi düşünür müsünüz dedi. Biraz endişelendik bu durumu yaşayan var mı
Gulsahponcik Mommy48 benim ense kalınlığı 1.50 oran da 1/450 çıktı fetal DNA yaptırdık orta riskli olduğu için sonuçlar çok şğkğr temiz geldi ve kan sonucumdan cinsiyeti de öğrendik
Sureyya1 Mommy48 sonuc iyi neden risk var demislerki ense kalinligi 3 u gecince dusundurucu oluyor o bile bi ihtimal