Kucuk_melegim aynı sorun bende de var her yemekten sonra nabzım 120ye 130a kadar çıkıyor dinlensem de geçmiyor şöyle bir çözüm buldum kendimce çok yavaş yemek yiyorum ve yemekten sonra oturmuyorum biraz ev içinde geziyorum bulaşıklarımı yerleştiriyorum tabi bunları yine kendimi yormadan yavaş yavaş yapıyorum sonrasında oturup dinleniyorum 15 gündür daha iyiyim. Kardiyolojiye gittim doktorum yönlendirdi herhangi bir sorun çıkmadı 103 çokta sorun teşkil edecek bir ritim değil. Bir deneyin siz de belki faydasını görürsünüz