Balimmm Kızlar bu 3. Gebeliğim kalbi durdu pazartesi günü kürtaj olacağım adet görünce de hsg çekileceğim bu şekilde olupta hsg çekinenler sonucunuz ne çıktı Düşüklerin sebebi bulundu mu
Bsealc Balimmm ben 2 düşükten sonra çektirdim maalesef sonucuna doktor bakmadan hamile kaldım rahimde perde varmış ayrıca birde pıhtılaşma çıktı kanda şimdi iğne kullanıyorum birde erken doğumu engellemek adına 37. Haftaya kadar ilaç alıcam şu an 27 haftalığız☺️
Balimmm Bsealc 2 düşük hangi haftalarda idi canım birde rahimde perde olunca hamile kalmakta zorluk olur diyorlar
Balimmm Yldz23 pıhtılasma baktrdım mthfr667 homozigot çıktı iğne kullanırken kalbi durdu. Eşimle benim genetiğimize de bakıldı bi sorun yok canım
Bsealc Balimmm biri 4 haftalık biri 3 haftalıktı hamile kalmamda zor olmadı yani bilmiyorum rahim filmi çekildiğim ayda hamile kaldım geri
Serap05 Benimde üç kaybım var şimdi dördüncüye hamileyim kan pıhtılaşma bozukluğu var hergun kendime iğne yapıyorum oksapar dört binlik bide her gün koraaspirin kullanıyorum yüzlük şuna 15+3 günlüğüz çok kullanan annelerden bilgi almak istiyorum
Bsealc dthealthy ben kürtajı ilk düşüğümde olmuştum 2. Düşükten sonra doktorum rahim filmi istedi arasında 1 sene falan var yani