Mamimamimami Dr Mehmet irfan külahçıoğluna gitim 21. Haftamda detaylı ultrason için . İletişim, güleryüz ve en önemlisi de bebegimiz hakkında bize vermiş olduğu bilgiler çok kıymetliydi her seyi tüm detayıyla anlattı mutlu ve içimiz ferah bir şekilde ayrıldık herkesin bebeğiyle ilgili güzel ve iyi haberler almasını dilerim. Bizim için çok güzel bir muayene süreciydi.