R_seda1 Kızlar bebege hangi yatagi aldiniz? Ben alacagim ama karar veremedim hangisi iyi degil bilemedim bebegim icin.
Eskiz R_seda1 ben park yatak aldım çok araştırarak. En çok önerilen park yatak kullanımı çok kolay hemde bebek 4-5 yaşına gelene kadar rahatlıkla kullanılabiliyor.
Pengu R_seda1 bende park yatak aldım . İçinede yataş alıcam gibi görünüyor . Herkes onu öneriyo aMa alıp bakmadm daha
Hilal2 Oğluma park yatak almıştım aşırı rahat anneme gittim oraya götürdüm köye gittim oraya götürdüm şimdi 5 yasında kaldırrım baza altında 2. Bebeğime de kullanıcam inşallah yerde kaplamıyor tavsıye ediyorum
R_seda1 Hilal2 ben besigini aldm icine yatak hangisi iyi olur onu bilemedim bebek icin hangisi uygn olur
Aslihantuncer Bende park yatak alicam cokk arastirdim pierr cardin ve kanz suan en kullanisli olan.anne yani olma ozelligide var . Ben 4 yasina kadar kullanildigi icin park alicam
R_seda1 Aslihantuncer ben besigini aldm fakat yatakta karar veremedim bebek icin hangisi uygun olur gidip bakip alamiyorum risk durumum var.
Eskiz R_seda1 park beşik aldığımda yatağı hediye olarak göndermişlerdi bana onu kullanmayı düşünüyorum ben yatak önerisi yaparlarsa bende bekleyim burada yine de alabilirim