aybukekurt55 Kilici bilemem ama benim de öyleydi ağrıyordu gvgöslerim kasıklarımda batma vardı değilmişim
Yasemin97 Kilici canım sanırım yok bana 12. Gun yapabilirsın denilmiştı ama yınede adetı bekleyin sız
nurellmas7 Rukiss35 naptın canım adet oldun mu benim dün kahverengi akıntı geldi kesildi kırmızıları bekliyorum gelmiyor
nurellmas7 Rukiss35 olsun kuzum önümüzdeki aya inşallah benim geldi kırmızılar evet Protestan geciktirdi yüksek ihtimal