30+3 haftalık hamileyim bu gün doktora gittik bebek ters dedi yani kafası midemin olduğu yerde popo aşağıdaymış sordum korkulacak bir sey mi diye hayır dedi 2 hafta sonra gel kontrole dedi ama korkuyorum internetten baktım kötü kötü şeyler yazıyordu kafayı yemek üzereyim 🥺 bu durumu yaşayan ama bebişinin sonradan pozisyonu düzelen oldu mu 🥺