Melisiniz1205 4.5 aya doğru gidiyorum ama inanın karnım sabahları dümdüz denecek kadar duruyor hiç hamile olduğum belli olmuyor, benim gibi olan var mı? Yani karın tam olarak ne zaman çıkmaya başlıyor ?
Damlasuu Melisiniz1205 İç karnın geniştir canım ben ilk hamileliğim de doğuma giderken bile karnım yoktu 3 aylık gibiydi
Seydanures Melisiniz1205 canım bu vücuttan vücuda göre değişiyor ben 5 aya kadar kilo bile almadım 23 haftalıkken karnım yeni çıkmaya başlamıştı fotoğraf falan çekinirken o kadar zor belli oluyordu ki karnım şuan 36 haftalığım doğuracak oldum ama hiç o kadar büyğk değil bebeğinin kilosu vs iyi gidiyorsa hiç sıkıntı yapma
Nazli-61 Melisiniz1205 zaten genelde 6. Aydan sonra çıkıyor benim yeni yeni başladı çıkmaya 25. Haftamdayım bende aynı senin gibiydim herkes iç karnın geniş diyordu ama alakası yok kimisi geç çıkıyor o yüzden biraz daha bekle çıkar ☺️
Czn2105 Melisiniz1205 ablam 40+3de doğurdu 43 kilo da hamile kaldı zayıf çok belli olur diye düşünüyorduk kız hamile miydi doğurdu mu nasıl hiç anlamadık ablamda bende tesettürlüyüz pardesü giydiğin hiç çıkmadı. Bende 61 kilo da hamile kaldım benimde 29. Hafta göbek gibi çıkmaya başladı tam yuvarlak bebek olduğu 34. Hafta da belli oldu ama bende çeket giydiğimde hala göbek varmış gibi duruyor bebek gibi değil 😅 37. Haftaya girecez otobüste bile yer vermiyorlar.
babybmom20 Melisiniz1205 valla 8 aylık olucam daha hala dışarı çıktığımda kimse anlamıyor dar birşey giyersem o zaman diyorum aa hamileymişim diye otobüse binsem kimse yer vermez yani öyle diyim
elifsgr Melisiniz1205 canım benimde öyle ilk hamileliğimde de öyleydi 2.ncide çıkar demişlerdi her iki hamileliğim de 6 aylık olduktan sonra biraz belli olmaya başladı şuan 35+3üm kimse inanmıyor sanki 5 6 aylık gibisin diyorlar karın içi genişmiş benim annemin ablamın da hep böyle
Nazlicangrhn-3009 Melisiniz1205 benim 22.haftadan sonra karnım çıkmaya başladı şuan 29+5 iz karnım basket topu gibi küçük doktor iç karnımın geniş olduğunu söyledi 😂