Hulyasezer Gozde5 benım de 30. Cu haftadan sonra çoğuncalık hergün hıckırık tutuyor çoğu kişiye soyluyorum annemde dahıl ınanmıyolar doktor normal oldugunu söylüyor bırkere de annem varken hıckırdı gosterdım şasırdı bende korkuyorum ama normal dıye bılıyorum
Hulyasezer Gozde5 şuan bu konusmayı okudum cevap verdım yıne hıckırmaya basladı içimde hıckırıyo suan 😁😁
ZeynepNilDuran Gozde5 benim ki hergün hıçkırıyor hatta baya da uzun sürüyor. Diyafram için faydalı olduğunu okumuştum. O yüzden hıçkırığında seviniyorum en azından solunum sistemini geliştiriyor ☺️