gggb valla ben kapatmadim 13 günü bile,
Eşim dugunden 13 gun once geldi yanima ve yumurtlama gunuydu hamile kalmisim balayinin 1. Gunu ogrendim gebe oldugumu, annelerimize soyledik ve duyuldu kac haftalik oldu diye imali soranlara dügünden 15 gün once iste hesaplayin diyorum. Sonucta evlendim kimseyi ilgilendirmez 🤣