Bynbetul Çok kararsızım… Herkesin doğum hikayesi bambaşka. En hayırlısı olan olsun inşallah herkes için. O zaman haydi ankete🌸🌸
Mommm03 Bynbetul herkesin düşüncesine saygı duyuyorum asla sezeryana karşı biri degilim ama benim tercihim normal ilki normal rabbim nasip ederse smdide normal istiyorum ama bakalım beyfendi normal mi gelecek beklemedeyim🤣🤣
Sevvl Bynbetul benim epidural olacak valla normalı sezeryandan üstün görmüyorum herkes anne oluyor her ikisinin zorluğu ayrı bebeğini nasıl gelmek istiyorsa öyle😍
Cubukmakarna Şeyim kesileceğine göbeğim kesilsin dedim. Genel anestezili sezaryen oldum 2 sene önce. Çok iyi geçti ağrım sızım yok derecedeydi. 1,5 ay sonra doğumum var. Yine aynı sistem ilerleyeceğim. Korkmuyorum:)
Fundasahin29 Bende ilk doğumum olucak Allah’ın izniyle bende isteyerek sezaryan olucam ama genel mi spinal mi karar veremedim
Bynbetul Fundasahin29 Hayırlısı olsun canım benimm🙏🏼 Ama sana duyduklarımdan bir tavsiye vereyiö. Sezaryenden sonra kanın boşalması için karına baskı uyguluyorlarmış o da dikişleri çok acıtıyormuş. Bunun farklı bir yöntemi daha varmış. Alttan bir hareketle de o kan boşalıyormuş. Sakın karnına bastırtma anesteziden ayıldıktan sonra
Bynbetul Goktugc Belirli bir açıklığa geldikten sonra omurgadan ağrı kesici veriyorlar canım. Prenses doğum olarak geçiyor👸
Bynbetul Dlkzz Hepimizin hakkında hayırlısı canım benim😍 En kolayından olsun inşallah hangi türlü olursa❤️ Sağlıkla gelsinler de😍
123xyz Dlkzz bende kırk gün önce spinal sezaryen oldum sezaryen düşünüyorsanız spinal olun bebeğin cıktıgına şahit olmak cok güzel
123xyz Bynbetul ben spinal sezeryan oldum ne alttan ne üstten öyle bir bastırma kan boşaltma olmadı belkide ameliyat anında yapmışlardır diyicemde zaten hiç bişey hissetmiyorsun o zaman