Ay hesaplayamıyorum bende tam olarak ne gün hamile kaldığımı biliyorum 9 ay 10 günü tam hesaplamak istiyorum ama bazı aylar 30 bazı aylar 31 çekiyor doktora soruyorum hafta olarak hesaplamak daha sağlıklı diyor. 20+1 olduk bizde bugün ama regl başlangıcından bile olsa kaç aylığız anlayamıyorum