Kızlar merhaba tüp bebek gebesiyim ve pazartesi 12+1 de ikili teste giricem. Tüp bebekte kullanılan ilaçlardan dolayı riskli olmak ihtimali daha çokmuş. Bir kaç kaynakta bu şekilde yazıyor. Çok korkuyorum. Bu duruma daire bilgisi olan var öı. Aramızda sağlıkçılar da var sonuçta belki yardım ederler