fbetl95 Arkadaşlar ilk hamileliğim bez olarak hangi marka alacağımı bilmiyorum sizler ne kullanıyosunuz bebeklerinize?
Nazlimom fbetl95 baby turco kullanıyoruz sızdırma yapmıyor yenidoğan almayin farklı markada bez alcaksanız cok kücük ben 1 numara almıştım
babybmom20 fbetl95 benimde ilk şimdilik deneme amaçlı sleepy aldım doğunca cildine iyi gelirse devam edicem pahalı marka ile başlama demişlerdi öyle markalarla başlayınca devam etmek zorunda olduğundan masrafı çok oluyormuş bunu göz önünde bulundur derim
Nazlimom fbetl95 yenidoğanlar avuç içi kdr 1 numaralar bile fazla gitmiyo büyüdüğü için bex numarası değişiyor hep
Ebrar_65 fbetl95 ben önce can bebe aldım ama kızımı pişik etti sonra önlem aldık 1 numara o kızıma iyi geldi