yasemin1622 bendiyebiriii sürekli kusmak hep boş mideyle durmak o kadar zor kii keşke yiyebilsemde kilo alsam razıyım
yasemin1622 Ebrarliva inşallah hiç bir şey olmaz sağsalim doğar bebişler ben suyu normalde de içemiyorum su içtiğim an çıkarıyorum zaten kana kana su içmeyi özledim resmen
Ebrarliva yasemin1622 benim de bobregimde büyüme oldu ilk dogumumda stent takıldı doktor bunda olamsin diye bol bol su iç diyor ama mide bulantisindan icemiorum inanki
srnglcskn Ebrarliva bencede zaten normali 12kilo almakmış bakalım doğurana kadar ne kadar daha alırım ☺️
Ebrarliva yasemin1622 aynen ya inşallah. Kızımda 3. Aydan sonra vaadi bunda daha hamile olduğumu hile bilmiyordum belirtim mide bulantisiydi. Her hamilelik aynı değil iste
Asya2838 Ebrarliva Ayn bebeğin gelişimi gayet iyi 2 ocakta randevum var cinsiyetini ogrenecem inşallah teyzesi😊
Kupkup haftamdayım. Tam 11 kilo verdim. Tedirgin oluyorum ama çok şükür bebiş sağlıklı. Maalesef mide bulantısı çok kötü.😥