Luba Kızlar nisanın 20 sinde falan doğumum var puset örtüsü gereklimi acaba sanki kışın daha çok kullanılacakmış gibi geliyor onun yerine bu emzirme örtüsü hemde puset örtüsü olarak kullanılanlar var ya geçirmeli ondan almak mı mantıklı
Edafmo Luba puset örtüsü ince müslin olanlar var bence kullanışlı olur senin için. Hem sinekleri engeller hemde çocuğun gözüne güneş gelmez. Ben Mart balı doğum en geç. Hem kalın aldım hemde müslin ince olanlardan
Cey-cey Luba valla ben aldım ucuza bulunca civilde 50₺ydi kulkanırsam kullanırım yoksa birşne veririem