Deletedmom_53 Dilaraka Ben de araştırıyorum orayi özellikle. Daha çoook miniğiz ama nasip olursa orada doğum yapmak istiyorum
Dilk1212 Dilaraka sertan beye gidiyorum çok memnunum sakinliğiyle bilinir ibrahim beye de ilk zamanlar gittim ondan da memnun kaldım yorumlarıda çok güzel ama sertan beyde kuzenlerim doğum yaptı hepsi çok memnun diye onda karar kıldım