Az önce kontrol amaçlı hastaneye gittik ve doktorumuz suyunun azaldığını söyledi ve ilk defa nstye bağladılar sonuçlara baktı bişey demedi bize her ihmale karşı ciğer geliştirici yazdi 4 tane ikisini şimdi yaptı ikisini yarın yap pazartesi gel dedi bu aylarda bunu yaşayan oldu mu çok korkuyorum 🥺 dua edin lütfen