Tubaa41 valla canim oncelikle tuzu ve sekeri azalttim kilo ve odem olmamasi icin az az sık sık yiyorum haftada iki kez kefir iciyorum🤭haftada 3 kez yumurta haslamasi yiyorum 14 yil sonra yumurta yemeye basladim bebegim icin yaptigim yemeklri yoyorum ozellikle protein yada sebze agirlikli degil bol bol meyve ve icebildigm kadariyla su tuketiyorum en onemlisi vitamin ilaclarini hic aksatmadan kullanıyorum 6. Ayimdayim sadece 2 kilo aldim oda bu aralar ekmegi kaciriyorz😄benim kendimce uyguladigim yontem bu nekadar yanlis yada dogru bilemiyorum ama doktorum cok iyi ilerliyosun dedigine gore guzel yapiyormusum