Ftm124 Hamilelik öncesinde tek veya 2 öğün beslenen biriydim.. Şimdi mecbur 3öğün ve ara öğünler şeklinde besleniyorum ,sanırım ondan birden aldım. 49.5ile hamile kaldım şuan 53 um.Birde açken şekerim düşüyor sanırım,acken başım dönüyor, o yüzden aç kalmamaya çalışıyorum :(