Mucizeveannesi bence kesinlikle uyuma hem ayılman zor sersem gibi olucaksin belki bulantin kusman olucak.ve herseyi gectim bebeklerinin ilk cikis anini gormen kadar guzel.bisey yok.. bide epiduralde ilk 5 saat nerdeyse uyusuk olucagi.icin belden asagin ameliyat yerinin acisini hissetmiyceksin daha sonra ztn agri kesicilerle destek olucaklar ama genel anesteziden dikis acilarinla uyanicaksin.. Su en yakin arkadas meselesiyse eger girmesini istemiyorsan doktoruna caktirmadan soyle durumu eşler disinda sokmuyorm ameliyata desin.. en guzel anın bu istemiyosan hic sokma arkadasini yani.. aylarca onca seyi sen cekiyosun senin keyfin bilir yni o istiyo bi macera yasıycak diye senin neddn istemddigin bisey olsun..