Güzel anneler merhaba🙃 Ben kimyasal gebelik geçirdim kanama gördüm şuan da damla damla devam ediyor ama çok çok az kahverengi lekelenme, açık pembe nokta gibi.. Size sorum şu kimyasal gebelikten ne süre sonra hamile kaldınız ? Nelere dikkat ettiniz ? 🙃