Kızlar yaptırdığım merkeze güveniyorum ıx d güvenlik sistemi çipli uygulama yapıyorlarmış araştırıp yaptırdım ama şimdi diyorum ya karışıklık olsaydı ya kalan embrylarım daha 10 adet embriyom var orda ya başkasına yanlışlıkla transfer olursa yada benim yumurtam eşimin spermi o an karıştıysa çünkü benden önce bi suriyeli kadın çıkmıştı yumurta toplamadan , sonra beni almışlardı bunu merkeze sorduğumda yok çipli sistem var karışmaz dediler ama ne bilim hamilelik hassasiyetimi aklıma böyle sorular gelmeye başladı