Kızlar normal mi? Gün içinde başka tuvalete çıkmıyorum. Dışardan yiyip zehirleneceğim ya da dokunacak bir şey de yok. Sabahları ishalle uyanıyorum gün içinde yok oluyor. Bir yerde okumuştum vücut kendini doğuma hazırlıyor vs diye. Aynısını yaşayan var mı?