yasminyasmin Kızlar merhaba Çok üzgünüm, 7+0 kese büyümüş ama kalp atışı duyulmadı. Vajinal muayene etmek istedi doktor ama bunu istemedim. Haftaya cuma gününe tekrar randevu oluşturdum.
Edolili yasminyasmin Vajinal muane nedennl istemeyip durumu 1 hafta geçe bıraktınız? Çok üzgünüm Allah yardımcınız olsun inşallah kalp atışını duyarsınız 🤲🏻
_tulayb26 yasminyasmin benimde öyle olmuştu canım buraya yazdım herkes boş gebelik kürtaj falan dedi drum hep bekleme taraftarıydı tabi bana da kötü bişey asla demedi bende 8+2 de duydum 10. Haftaya kadar yolu var yani iyi düşün iyi olsun şimdi doğduk 6 aylık olduk bile Rabbim kucağına almayı nasip etsin 🌸
segah06 yasminyasmin 9.haftaya kadar kalp atışının duyulamaması normal. Benimki 8.haftada duyulmuştu o da vajinalde duyulmuştu. Keşke vajinal muayene olsaydınız içiniz rahat ederdi. Gönlünüz ferah olsun kalp atışı haftaya duyulacaktır.🌸
yasminyasmin Edolili çünkü buna gerçekten tahammül edemiyorum. Bu gibi durumlarda bayılıyorum. 1 hafta beklemek gerçekten çok yorucu 🥺
yasminyasmin segah06 vajinal muayeneye dayanabileceğimi bilsem olurdum. Umarım bekleyeceğime değer 🥺doktor da bu dönemde duyulmalı dedi Ki ilk bebeğimde duymuştum
Kubra1414 segah06 bebeğim 6 haftalık doktor kalbini dinlediğinde çok yavaş atıyor dedi çok korkuyorum
_tulayb26 yasminyasmin benimde öyleydi canım 8. Haftada gördüm bende çok iyi beslen bolca dinlen dua et Rabbim haftaya bebişinizi görmeyi nasip etsin
Damlasuu yasminyasmin Korkulacak bişey değil hissetmiyorsun bile kuzum umarım bu gittiğin de sağlıklı ve güzel haberler alırsın Allah yardımcın olsun🥰
2309 yasminyasmin bir hafta bekleyin ama bu seferde duyulmazsa vajinal muayeneyi kabul edin derim en azından içiniz rahat eder
Elaa_gozz yasminyasmin benim 8. Haftada duyuldu canım öncesinde gittiğimde bebeği bile göremedi doktor vajinal muayne ben de istememiştim inşallah haftaya duyarsın sen de üzme kendini
yasminyasmin Elaa_gozz inşallah Bomboş kese görmek kalp atışını duyma beklentisiyle gidip duymamak çok üzücü İnşallah sağlıklı bir bebektir ve kalp atışı duyulur dediğiniz gibi 🌼
Elaa_gozz yasminyasmin kesinlikle öyle o korkuyu da yaşadım anlıyorum sizi inşallah en kısa zamanda duyarsınız sağlıkla geçer hamileliğiniz 🙏🏼