Nefesimm 2.342grm 48 cm bas aşağı pozisyonda herşey yolunda nst de guzel çıktı haftada bire düştü kontroller sizde durumlar nasil ? 😗
Tosbik Nefesimm ben en son 32 haftalikken gtmistim doktora 2600gram 48cm boy yaklasik 3hadta adar ierden gidiyor demişti 😊. Suan 34+0 olduk. Birdaha ki kontrol 36. Haftamizda 😍
Birsenvergili Nefesimm bende 35 haftaya girdim 2850 olmuş kontroller 2 haftada bir oldu nst girmedim daha çatı vs olmadı şükür iyiyiz şu an
Gozdee68 Tosbik 😂😂 bizde ayni 32 haftalikken 2500 grmdk doktor bana meyve yi azalt meyve sularini azalt dedi 😑🙄
Tosbik Nefesimm yok kuzum siz minik degil cok normalsiniz biz anormaliz 😀fazla şişman benim baybi. Anasi gbi 😂😂
Tosbik Gozdee68 vallahi gözdecim normalde de meyve yemem sevmem zaten meyve suyu falan aramam hiç, hoş gerçi benim doktor da bana bsy azalt falan demedi. Hunharca istediğimi yiyorum 😂😂
Mel-sin 34+5iz bugün. Dün kontrolünün vardı 46 cm 2440 dedi. 5 kasımdan itibaren nstye giricez. 19unda çatı muayenesi var. O gün söylücek ameliyat mı normal mı olacağını. Şu an için normal gözüküyor baş aşağı dönmüş; ama çatı darsa 20sinden sonra sezeryana alacak. Zaman geçmiyor artık
Mel-sin Nefesimm Çatı dar olduğu zaman bebeğin sıkışma durumu oluyomuş normal doğumda. Sezeryana alınma sebeplerinden biri o. Hatta en önemli neden oymuş.