Arkadaşlar merhaba, benim son adet tarihime göre 11+5 günlüğüm. Yalnız dün doktor kontrolüne gittiğimde bebeğin baş-popo mesafesi ölçülüp 12+4 denildi doktor tarafından. Ben şimdi hafta hesabımı hangisine göre yapıcam söylermisiniz? Sorduklarında kaç haftalığım demem gerek? 🤭