Irazz12 Kizlar 2 gundur sol kasigimda inanilmaz bir agri var, onerebileyeceginiz bir sey var mi? Hastaneye gitmeli miyim?
uraz_ve_annesi- Irazz12 tabiki gitmelisin hamilelikte ağrılar normal değildir haftan çok küçük dikkat et böyle şeylere
Ozgeoyhazirbulan Irazz12 Geçmiyor bende çok kötüydüm. Doktorum ayağa kaldırmıyorsa kanaman veya lekelenmen oluyorsa bekleme onun haricinde ağrıların normal kasık karın bel ağrıların normla alışman lazım bebek yer açıyo kendisine demişti. 12 deyim gün içinde ara ara oluyor artık
Irazz12 Ozgeoyhazirbulan ben gittim az once, soda onerdi ve magnezyum verdi kasik agrisi icin, umarim agrilarimiz gecer, cok gecmis olsun