Elifkomar İki aylık hamileyim 1 aylıkken 1 hafta kahverengi lekelenmem olmustu doktor progestan ilaç vermişti bana kullan demişti sonra normale gectim tabi sonradan kontrole gittim problem yok gayet hersey yolunda progestanı kullanmayı devam edim mi diye sormayı unuttum sizce kullanmaya devam etmeliymiyim
Yalinn8 Elifkomar buna burda kimse karar veremez ki canim, randevuna daha varsa telefonla ulasip sor ve sormadan kesme, doktor disinda birinin lafiyla hareket edilecek bi durum diil bu
Miss Elifkomar valla ben 3ayim bitene kadar kullandım doktor kontrolde kes dedi en sonunda arayıp ulaş bence