Kızlar hamileliğimin başından beri kalçamdan başlayıp kasığım ve oradanda belimin bir bölgesine saplanan bir ağrım var. Bazen hafif bazen çok şiddetli oluyor ve sadece sağ tarafımda oluyor. Siyatik mi fıtık mı bilmiyorum ama umarım Doğum dan sonra geçer😥