Ben ben ben 🫶 ilk doğumumda gebeliğimin başından beri Ali hocama takipliydim ve doğumu onda gerçekleştirdim, Rabbim ayağına taş değdirmesin o nasıl muhteşem bir insan baba şevkati resmen💕 ben normal doğum yaptım allah razı olsun her zaman dualarımdadır. Beylikdüzünden taşındıgım için ikinci gebeliğimde başka bir doktora devam ediyorum. Hep içimden şöyle diyorum doğum eğer annemin evinde başlarsa hemen Ali hocayı ararım annemin evi
pheobebuffay beylikdüzünde 😂😂😂