Mine28 ilk oğlumu normal doğum yaptım. Sadece sancı beklemek zordu . Birde benim oğlum 4 kilo 56 cm oldu ve milyonda bir olan plesanta yapisikligim varmış o kadar zor bir doğum olmasına rahmen şuan ikinciye hamileyim yine normal istiyorum. Allah onun gücünü, kuvvetini veriyor. Bebek kanala indikten sonra artık ne sancı kalıyor , ne ağrı. Doğumdan sonrası zaten güllük gülistanlık