Ozgeysrgn Sibeldamla Sancınız nasıl? baskı gibi mi vajinaya bıçak batması gibi mi bende 37+6 yım anlayamıyorum sancı mı ağırlıktan baskı mı
Sibeldamla Sabrım gelmiyor artık bir çocuk daha var artık zorlanıyor insan ama napalım hayırlısı olsun. Doğuma giden olırsa yazsın burdan 😀
Gurcu_Te 38+ 5 bende, kasıklarda hafif sızlama oluyor doktor 39 40 ı görmezsin demişti ama 40 ı görürsek iyi yeni yıl doğumlu olsun istiyorum.