Anne53 Beta hcg 24535 cıkmıs ne demek bu bide yanında <5 sağlıklı postmenopozal kadın bılmem ne yazıyo nedemek bu bir kere arastırdım swy dıyosu sıstemde bsey yazabılmek icin öle giriliyo diyodu
2prensesannesiiii Anne53 adetin kaç gün geçti canım hamilesin 2 nin yanında virgül falan yok dimi canım
Mavi11 Anne53 Kyy01 2prensesannesiiii bence hamile değil çünkü <5 işareti var yani 5 daha büyük oluyor . Arada virgül vardır
Hallerimvarbenim Anne53 Canım ekran görüntüsü atabilir misin 24 binse hayırlı uğurlu olsun ☺️ Benimde reglimi 3 gün geçtiğinde değerim 20bindi
Kyy01 Mavi11 yok en son tarafta kaç haftalık fln yazan değerler var ya onunla da karıştırıyor olabilir
Masal53 Mavi11 heves kırma nasıl hamile olamaz 24 bin çıkmış değeri sen daha önce hiç gebelik kanı verdin mi ?