Kızlar bana destek olun lütfen ☹️
Erken doğum gerçekleştirdim dün sezeryana alındım hemen oglum şuan küvezde sütümü istiyorlar fakat sütüm gelmiyor
Manuel pompa elektrikli pompa ne varsa denedim ama olmuyor bildiginiz başka yöntem varmı sütümü verdiğim taktirde daha cabuk cıkacagını söylediler Hastaneden ☹️☹️☹️