2347 Kızlar 32 hftalik hamileyim dün geceden beri dış ağrım var naptysam geçmedi bgn diş için acile gtmeyi dusunuorm ama müdahale ederler mi bilmiyorum veya antibiyotik verirlerse kullanabilirmiyz yaşayan var mı böyle bir durumu
Mariam2 2347 canm acile gitme bende çektim o acılar onlar uzunden dişler kaibedecektim yapmiolar bende salı günü hem dışı çekecekler hemde dolgu yaptiricm antibiyotik bile verdi doktor hamilelikte bazı ameliyat bile yapılıyormuş
2347 Dış çekimi yapılmaz sanrm dolgum var o ağrı yapio sanrm ama bütün dişlere vurduğu için ağrısı pek anlamiorm karanfil uygulcm yine de geçmezse gdicm gebelikte ilaç kullanımı pek istemiyorum ama dayanamiormda
Cayvarmiya İlk önce kendi doktorundan yazılı onay alıp dişçiye gidebilirsin bende gebeyim dişimi çektirdim anestezi de yaptılar diş röntgeni de çektiler korkma eskide kaldı öyle şeyler