Kızlar burda okuyodum hep şimdi yazmak bana da nasip oldu çok şükür ❤️sabah aç karnına gittim 9 da işlemler falan yapıldı odalar dolu olduğu için beni nst odasına aldılar eşim dışarda kaldı öyle korktum ki bide yanlızım oda da olsak eşim falan yanımda olurdu Allah’tan başka birisi daha geldi onla konusurken rahatladım aşırı heycan var tabi sonra serum taktılar içinde sakinlestirici vardı ondan sonra biraz rahatladım saf saf gülmeye başladım ve o an geldi o sedyeyi görünce kalbim yerinden cikcakti sedyeyi görünce ağlamaya başladım bindim giderken annemi gördüm daha çok ağlamaya başladım ameliyathaneye indik herkes başımda beni rahatlatmak istiyor ama yok anestezi uzmanı beni oturttu sedyeye kendini rahat bırak dedi iğne vurdu inanın hiç hissetmedim bile vurdun mu dedim hatta 3 kere vurmuş hiç agrimadi sonra Altan sıcaklık gelmeye başladı karincalandi beni yatırdılar hazırladılar doktorum geldi güle oynaya doğumum oldu bastirma falan hiç olmadı hiç ağrı olmadı ama ellerini hissediyorsun ve o ses duyuldu ağlama sesi😥😥ben orda bittim gene ağlamaya başladım doktorum anne kız size ne oldu neden bu kadar agliyosunuz dedi😂annem kapıda ben içerde agliyoduk doktorum gitti ebeler dikti odaya çıkarttılar uyuşukluk gidince ağrılar başladı tabiki o kadar da olucak iğne falan vurdular 3 gün ağrı sürdü kalkmak çok zor iki kişi ile kalktım yürümek zor ilk gün ama yürüyün yürüdükçe iyi oluyorsunuz bol bol su için tuvalet sorunu yaşadım yazımı cikaramadim yağ içtim hoşaf ictim lagma attılar ama yok nedenidir sıvı şeyler yediğimiz için olmadı 3. Gün sonunda katı şeyler yiyince tuvalete çıktım rahatladim benim hikayemde bu🙂sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz