TueNurelik Arkadaşlar 4 gün önce sezeryan oldum ama bildiğiniz karnımda bintanemdaha var gibi duruyor doktorum korse Önermiyorum diyo ama lütfen deneyimlerinizi söyler öisiniz napmalıyım?
Deniz2961 TueNurelik cnm bnde sezeryandan snra takacktım ama bna kum torbası koymuslardı o yuzden hıc bir sey kalmadı bnde