Kızlar 23 Aralık yani dün çatı muayenem kontrolüm vardı..Sabah gittik nstye vs girdim kahvaltı yapmadan gitmiştim Nst kötü çıktı.Her neyse doktorum ultrason ile bakalım bir dedi baktı bir sıkıntı yoktu.Çatı muayenesine geçtik dedi ki 4 cm açıklığın var ben seni bugün doğurturuuum🥰🥹Ben şoka girdim çünkü hiç bir şey hissetmiyordum ağrı sancı vs.Her neyse nst kötü çıktığı için Doktorum karnını doyur öyle tekrar bakalım dedi🥰Neyse gittim bir güzel hamburger falan yedim sonra tekrar nstye girdim yine sancı yoktu doktorum nst güzel ama yatış yapmıycam eve gönderiyorum seni dedi.İstersen suni sancıyla hızlandıralım ama kendi sancınla daha kolay olur dedi.Peki dedik eve geldik.Ama çatı muaynesinden sonra kanama başladı zaten.Araştırdım ne yapsam diye kaynar suyla duşa girdim,duşta squat yaptım bir iki tane.Sonra duştan çıktım eşim gel uzanalım dedi yatağa uzandık birden karnımdan pıııt diye su sesi duydum o an sancı da girdi ayağa kalktığım gibi suyum boşaldı kan ile beraber..
Tabi hemen giyinip hastaneye yola çıktık 5 buçukta yoldaydık 6 gibi geldik hastaneye.Ebe muayne etti o arada sancım da vardı baya ve dedi ki açıklık 6 buçuk 7 cm🥹🥹nstye bağlandım sancılar tavandı doktorumu bekledik doktorum geldi doğumhaneye aldı hemen kakanı yapp ıkın bebeğin başını görüyorum falan dedi toplam 3 ıkınmada bebeğimi kucağıma verdi 18:55 de doğdu 🥰Doğumumda eşimde vardı kordonu ona kestirdi hatta doktorum harika anlardı 🥹🥹Eş desteği çok önemli bence Allah bin kere razı olsun bir an olsun yanımdan ayrılmadı 🥹❤️İlk doğumumdu kızlar ve gerçekten çok güzel geçti bebek çıktıktan sonra ne ağrı kalıyor ne sızı..Şuan yanımda uyuyor miniğim hastanedeyiz ama çok iyiyim ❤️❤️İsteyen herkese rabbim evlat versin dua ettim.Hamile olanlara da en az benim ki kadar kolay doğumlar diliyorum..Yanlış vs yazdıysam affola 💙