Ellia Doğumu Allah’ın izniyle yapayım ilk yiyeceğim şey domatesli makarna olacak 🥹 gebelik şekerim olduğu için hasret kaldık 😅 peki sizin ilk yiyeceğiniz şey ne olacak 🤗
Sevdesh Ellia benim şekerim yok ama çok tatlı yediğim için eşim sınırlama getirdi sanırım patlayana kadar tatlı yerim birde sınırsız kahve günde 1 tane yetmiyor 😂
Medinedogru03 Ellia şekerim yok canım ne isterse yiyom valla dayanamiyom , birkeresinde yeter tatli bitti saglikli beslencem dedim 2 saat sonra kendimi cikolatalarin arasinda buldum kurtulamiyorum 😭😭
Ellia Birazxhayaici offf evet eskiden yerdik kıymetini bilmemişiz gibi geliyor 🫤 browni , Nutella, pastalar 😶 senin doğuma ne kadar kaldı canım
Ellia Sevdesh 🫣 çok kıskandım şimdi benim de pek kahve ile aram yoktur 😄 olmasa da olur ama karbonhidratsız hayat düşünemiyorum 🙌🏻 yaşasın Gluten 😂
Birazxhayaici Ellia 34+3 canımm ama doktorumuz şeker sık yükselirse 38 de alırız dedii umarım yükselmez inisülin kullanıyormusun canım yoksa diyet mi
Sevdesh Ellia benim onlarda sınırlı kocam çok rahat bir adam aslında ama hamile olduğumu öğrendiğimizden beri diyetisyen kesildi adam 32 hafta geçti ama nasıl birde bana sorun 😂😂
Ellia Sunney hiç yemedim normal de sokak lezzetlerini çok severim midye sucuk ekmek vs ama onu cesaret edemedim 😄 oda güzel doğumdan sonra doya doya kokoreç yiyeceksin o zaman buraya yazdığın yazı aklına gelsin 🤗
Ellia Ela344 bende sushi çok severim ama ben hamileliğimin 4 ayından sonra kalamar yiyorum tabi güvendiğim iyi temizlendiğine şüphem olmayan bir İtalyan restoronatı var orada çok şükür bebekte bende sağlıklıyız ,
Sunney Ellia bende ağzıma sürmem diyodum bi kere yiyince bağımlısı oldum 😂 bi gün denemeye karar verirsen gerçekten güzel yapan meşhur bi yerde ye ki ne yediğini bilesin 😂
Ellia Birazxhayaici evet bana da iki gün önce kontrole gittim aynısını dedi çok şükür diyetle güzel gidiyor böyle giderse 26 ocağa kadar bekleriz dedi normal de 18 ocak uygulamam da ama suyun vs güzel okursa beklenecek birde bana dedi ki doktorum şeker doğumda çıkabiliyormuş doğum günü gerek okursa insülin iğnesi vuracagız dedi ama böyle giderse gerek olmaz dedi inşallah bende 36+3 üm.
Prensesbii15 Birazxhayaici bizde 34+3üz teyzeler gebelik şekerim yok ama bol bol tatlı ve midye ver tabii birde donas aşığı biriyim haftada 1gun eşim götürüyor ama yetmiyor günde 3 4 tane gömmek istiyorum donas🤭🤭
Ellia Sevdesh haklısın olsun oda sizin sağlığınızı düşünüyor tam tersini yapsa bu sefer biz deriz ki neden bana engel olmuyorsun neden destek olmuyorsun 🤣🤣🤣🤣
Ellia Sunney İstanbul’da mı yaşıyorsun eğer öyleyse Öner bana bir yer İstanbul’a geldiğim de gideceğim 😻🙌🏻
Sunney Ellia 500 evler ali fuat başgilde kuzzum kokoreç. Küçücük bi dükkan ama asla boş göremezsin. Bende bayadır gitmedim şuanda da çok canım çekti yaa 😋
Sunney Ellia 31. haftadayız az kalsa nolcak bende tekirdağdayım istanbula gidicemde kokoreç yicem 😅 burdan bi yerlerden idare edicem artık 😂
kupp MadameHappy34 sey merakimdan soruyorum çiğ somondan nasil bi keyif aliyosunuz 😇 çiğ olan seyler bi iğreti ediyo beni 😬