Kızlar 37 ncı haftaya girdim . Çatı muayenesi yapıldı ve canım çok acıdı. Doktor açılman var istersen normal doğum şansımızı deneyelim dedi . Ama emin değilim yapabilirmiyim diye. Bir hafta sonra tekrar çağırdı nst ye gir sonra tekrar konuşalım kendini zorunlu hissetme illah normal olsun diye dedi . Bende sezeryan düşünüyordum zaten kararsızım çok .