Umutlu__anne Ben de 17+5′im, çok yakınmışız, birden heyecanlandım🥰🙈 bu konuda benimde hiç fikrim yok😊
GokceMom_ Zehragniken cok tesekkur ederım gecen gun saglık ocagına gıttım tartıldım hemsıre kılo almamıssın düşmüşsün dedi üzüldüm buna da halbuki yemek yiyorum beslenmeme dıkkat edıyorum vıtamın alıyorum almayısıma üzüldüm bebişimde almamıstır dıye uzulmustum moral oldu bu guzel yorumunuz bana🥰
Zehragniken GokceMom_ bebegin kilo alıyorsa senin alıp almaman cok önemli değil. Bende hamileligimde toplam da 2 kilo aldım sadece ve bebeğimin 4 kiloya yakin doğdu. Zaten senin bu haftada kilo almaman daha sağlıklı son aylarda alınıyor çünkü