Sefcer kan ve idrar örneği alıp herşeye bakıyolar şekere falanda bakmıştı aç gelmemi istemişti doktorum bnde özelde yaptrdım sonrasında çok pişman oldum o testler sgk olsa bile pahalı 350 tl gbi bişi ödedim tabi zamlardan önceydi bnce yazsın istediklerni devlette yada aile hekimliğinde yaptır sonucları doktoruna göster daha mantıklı ve buralarda yapılan testler daha guvenılır gibi.