İlk sezaryen da 13 sene önce karnımı hastanedeki bakıcılar bağlamıştı hiç göbek kalmamıştı 2. Sezaryen da başka hastanede oldum orda bağlamamışlardı bende hiç önemsemedim göbek kaldı bunda nasıl korse takılmalı bilmiyorum burda bekleyeyim tecrübesi olan biri elbet çıkar 😄