35+4 te 4 hafta gelişim geriliği olan bebeğimi doğurdum. Şuan yoğun bakımda sütüm nasıl gelecek elimle masaj yapıyorum ama bana mısın demiyor biliyorum hemen gelmez ama hızlandıracak bir şeyler var mı bildiğiniz.
46 cm 1920 gram doğdu. Bide dua edebilirseniz sevinirim. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın, tüm gebelere kolayca doğum yapıp sağlıkla kucaklamayı nasip etsin.