Minikkedisila 37 den sonra her muayenede çatı mı yapılıyor kızlar açıklığa bakmak için. Yoksa 1 kere bakması yetiyor mu?
Zehragniken Minikkedisila sancim olmadığı zaman veya herhangi bi şikayetle gitmediğim zaman yapmiyolardi sadece normal ultrason muayene olup ntsye giriyordum
Snglhfs Minikkedisila bn ilk hamileliğimde devlet hastanesıne gdıyodum hep hiç yapılmadı bana catı muaynesi
Sinemkocak Minikkedisila evet dogumdan once bir kez bakiyolar catiniz normal doğuma uygun mu diye. Ama sanciniz geldiyse ve doğum icin gittiyseniz acilmaniz ne kadar diye doğum yapana kadar sürekli bakiyolar.
Melek_Erten Minikkedisila bi kez yapiliyo oda normal doguma musait mi falan gibisine. Cati darligi varmi diye. Zaten orda bilgi veriliyo. Normal doguma elverisli isenizde dogum basladiginda acilmaniz varmi diye kontrl ediliyo. O gun icerisnde acilmaya bagli saatlik bakiliyo